Training 'softskills'

Training

Ik begrijp het wel, nu jij nog..

Herken je dat? Dat jij iets moet uitleggen aan een digibeet? Of het nu een collega is of een monteur, klant of bezoeker. Het is iemand die je vragend aankijkt terwijl jij denkt: ‘dit gaat nog wel even duren’. Je probeert niet te zuchten, maar…

Dan is het tijd voor een training omgaan met verschillende klantkarakters. In dit traject gaat er werkelijk een wereld voor je open. Hier leer jij hoe jij het beste je boodschap kan overbrengen en hoe jij de gezichtsuitdrukking van je gesprekspartner kunt leren lezen (ook handig voor thuis). Discussies verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dit scheelt een hoop tijd en irritatie!  

Onderdelen

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Mogelijkheden

Lian
Cordaan - Teammanager
5/5
Als je ertegen vecht, vecht het terug. Als je ervoor vlucht, komt het je achterna. En als je het laat zijn, kan het ook weer gaan. jij hebt me heel goed gecoacht in het “het laten zijn”. Daar ben ik je dankbaar voor!
Persoonlijke coaching
Wim
Docent
5/5
Met hel veel plezier deze training gevolgd. Vooral de ideeën en praktische tips/voorbeelden en werkvormen spraken mij aan .
Masterclass
Suzan Greve
Payroll Specialist bij Tentoo
5/5
Carine kijkt altijd verder en zegt de juiste dingen op het juiste moment, Ze geeft mooie inzichten waar je zelf niet op zou komen. Kortom, ik heb er super veel aan gehad op zowel zakelijk als persoonlijk vlak. Enorm bedankt!!!
Persoonlijk Leiderschap