Weerstand & agressie in communicatie

Training

Training 'omgaan met weerstand en agressie'

Een training om de veiligheid binnen de organisatie op scherp te zetten, juist te toetsen of een combinatie te maken tussen gastvrij optreden en veiligheid te waarborgen. Tegenwoordig heeft een medewerker vaker te maken met verbaal geweld aan de telefoon of aan de balie. Een gastheer of gastvrouw is opgeleid om als een havik de frontoffice te bemensen en veiligheid te waarborgen. Om hen te ondersteunen in het omgaan met verschillende klant typen en hen hun persoonlijke grens op te laten zoeken zijn deze trainingen ontwikkeld. Afdelingen zoals: burgerzaken, klantcontact, beveiliging, klant advies, frontoffice, geven aan zich zelfverzekerder te voelen na deze training en het klantcontact verbeterd is.    Tijdens deze training werken wij met een ervaren trainingsacteur.

Resultaat

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Programma onderdelen

Anoniem
Beheerder - Dynamo
5/5
De tijd ging snel dus dat geeft aan dat het een goede training was. Tips gekregen hoe ik beter kan communiceren met verschillende klanttypen.
Persoonlijke communicatie en presentatie
Gerson
Tekenaar
5/5
Goede cursus. Voor mij was het zelfs heel goed want werk aan de winkel aan mijn kant, gaat lukken met de tips.
Doelgericht communiceren en beïnvloeden
Henk
Docent
5/5
Ik vind de training goed aansluiten bij de lespraktijk en ik heb veel nieuwe inzichten gekregen, dank daarvoor!
Training voor Hoornbeeck college