Weerstand & agressie in communicatie

Training

Training 'omgaan met weerstand en agressie'

Een training om de veiligheid binnen de organisatie op scherp te zetten, juist te toetsen of een combinatie te maken tussen gastvrij optreden en veiligheid te waarborgen. Tegenwoordig heeft een medewerker vaker te maken met verbaal geweld aan de telefoon of aan de balie. Een gastheer of gastvrouw is opgeleid om als een havik de frontoffice te bemensen en veiligheid te waarborgen. Om hen te ondersteunen in het omgaan met verschillende klant typen en hen hun persoonlijke grens op te laten zoeken zijn deze trainingen ontwikkeld. Afdelingen zoals: burgerzaken, klantcontact, beveiliging, klant advies, frontoffice, geven aan zich zelfverzekerder te voelen na deze training en het klantcontact verbeterd is.    Tijdens deze training werken wij met een ervaren trainingsacteur.

Resultaat

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Programma onderdelen

Invivo
Invivo
5/5
Heel intensief en leerzaam. Het zal wel enige tijd kosten om alle verkregen informatie te verwerken. Veel tools aangereikt die ik in de toekomst kan inzetten. Ik heb het als zeer interessant en prettig ervaren. Hernieuwde blik, blij mee en ga ermee aan de slag!
Receptie training
Merel
Payroll specialist
5/5
Vaak weet je van jezelf wel wat verbeter punten of hoe je een situatie anders aan had kunnen pakken. Alleen toch verander je dit niet. Ik had echt iemand nodig die een ‘spiegel‘ is en de vinger op de zere plek legt. Dit is precies wat er bij deze coaching gebeurde. Het is fijn dat een onafhankelijk persoon die jou niet of nauwelijks kent, jou leest en waar nodig precies weet waar jouw verbeterpunten liggen. Ook als je een conflict of een discussie hebt kan dit er voor zorgen dat je ook beter de hele situatie kan relativeren en je er anders naar gaat kijken.
Gesprekstechnieken & Coaching on the job
Loeka
Stek Advocaten - Receptioniste
5/5
Erg leerzaam, professioneel en erg leuk.
Het visitekaartje