Weerstand & agressie in communicatie

Training

Training 'omgaan met weerstand en agressie'

Een training om de veiligheid binnen de organisatie op scherp te zetten, juist te toetsen of een combinatie te maken tussen gastvrij optreden en veiligheid te waarborgen. Tegenwoordig heeft een medewerker vaker te maken met verbaal geweld aan de telefoon of aan de balie. Een gastheer of gastvrouw is opgeleid om als een havik de frontoffice te bemensen en veiligheid te waarborgen. Om hen te ondersteunen in het omgaan met verschillende klant typen en hen hun persoonlijke grens op te laten zoeken zijn deze trainingen ontwikkeld. Afdelingen zoals: burgerzaken, klantcontact, beveiliging, klant advies, frontoffice, geven aan zich zelfverzekerder te voelen na deze training en het klantcontact verbeterd is.    Tijdens deze training werken wij met een ervaren trainingsacteur.

Resultaat

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Programma onderdelen

Wilma
Leidinggevende - OLVG
5/5
Ontzettende fijne, positieve op de persoon aangepaste coaching.
Persoonlijke coaching
Debora
Cordaan - teammanager io
5/5
A coach is someone who tells you what you don’t want to hear, Who has you see what you don’t want to see, so you can be who you always known you could be! I’m thankful to have Carine as my Coach!
Persoonlijke coaching
Caroline
Receptioniste oproepkracht
5/5
Ik vond dat we een leuke enthousiaste en gevarieerde groep hadden. Men durfde zich ook kwetsbaar op te stellen, positief. Ik vond het zelf een eyeopener. We zitten vol aannames en moeten meer out of the box gaan denken. Je zit zo snel in een bepaald stramien verwikkeld. Wat ben je een goede trainer. Blij om je ontmoet te hebben.
Hospitality