Omgaan met weerstand

Training

Training 'omgaan met weerstand en agressie'

Een training om de veiligheid binnen de organisatie op scherp te zetten, juist te toetsen of een combinatie te maken tussen gastvrij optreden en veiligheid te waarborgen. Medewerkers hebben tegenwoordig steeds vaker te maken met verbaal geweld aan de telefoon of aan de balie. Een gastheer of gastvrouw is opgeleid om als een havik de frontoffice te bemensen en veiligheid te waarborgen. Om hen te ondersteunen in het omgaan met verschillende klanttypen en hen hun persoonlijke grens op te laten zoeken zijn deze trainingen ontwikkeld. Medewerkers van afdelingen als burgerzaken, klantcontact, beveiliging, klantadvies en frontoffice geven aan zich zelfverzekerder te voelen na deze training en dat het klantcontact verbeterd is. Tijdens deze training werken wij met een ervaren trainingsacteur.

Resultaat

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Programmaonderdelen

Eslem
Marketing medewerker
5/5
Hele prettige teambuilding. Anders dan eerdere trainingen.
DISC
Quincy
Tentoo - Adviseur Servicedesk
5/5
Bij de trainingen wordt er, op een positieve manier, gekeken naar je persoonlijke aandachtspunten als werknemer. Je ontvangt feedback waarmee je je verder ontwikkeld als individu/collega.
Training en persoonlijke coaching
Klaas
Docent
5/5
Bevlogen en inspirerend
Netwerken