Omgaan met weerstand

Training

Training 'omgaan met weerstand en agressie'

Een training om de veiligheid binnen de organisatie op scherp te zetten, juist te toetsen of een combinatie te maken tussen gastvrij optreden en veiligheid te waarborgen. Medewerkers hebben tegenwoordig steeds vaker te maken met verbaal geweld aan de telefoon of aan de balie. Een gastheer of gastvrouw is opgeleid om als een havik de frontoffice te bemensen en veiligheid te waarborgen. Om hen te ondersteunen in het omgaan met verschillende klanttypen en hen hun persoonlijke grens op te laten zoeken zijn deze trainingen ontwikkeld. Medewerkers van afdelingen als burgerzaken, klantcontact, beveiliging, klantadvies en frontoffice geven aan zich zelfverzekerder te voelen na deze training en dat het klantcontact verbeterd is. Tijdens deze training werken wij met een ervaren trainingsacteur.

Resultaat

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Programmaonderdelen

Angelique
Adviseur Klantenteam
5/5
Carine kan op een hele plezierige manier, vinger op de zere plek leggen. Ze geeft je ook de juiste handvaten om dingen anders te doen.
Training/Coaching on the job
Eefke
Secretaresse - LISA UT
5/5
Deze training heeft gezorgd voor bewustwording van waar ik wel goed in en en waarin ik kan verbeteren.
Klantgericht communiceren
Lian
Cordaan - Teammanager
5/5
Als je ertegen vecht, vecht het terug. Als je ervoor vlucht, komt het je achterna. En als je het laat zijn, kan het ook weer gaan. jij hebt me heel goed gecoacht in het “het laten zijn”. Daar ben ik je dankbaar voor!
Persoonlijke coaching