Hospitalitytraining

Training

Hospitalitytraining

Een tevreden gast, daar doe je het allemaal voor wanneer je werkt in de hospitalitybranche of als je vanuit jouw functie een ontvangstfunctie hebt. Tijdens de training leer je je bewust te worden van je houding en gedrag. Je leert alles over de effecten die houding en gedrag hebben op je gasten/bezoek of klanten. Uiteraard hebben we het ook over communiceren. Een training in gastvrijheid is een echte must wanneer je net start als gastheer, gastvrouw, receptioniste, hospitalitymanager, horecamedewerker of een andere functie waarbij een gastvrije ontvangst tot jouw takenpakket behoort. Ook zijn er trainingen beschikbaar voor ervaren receptionist(e)/gastheren/vrouwen om hen na jaren succesvol werken een opfriscursus te geven en weer de puntjes op de ‘i’ te zetten. 

Resultaat

Keuze mogelijkheden

Conny
Welzijn
5/5
Dynamisch en heel leerzaam.
Persoonlijke effectiviteit
Mawuli
Systeembeheerder
5/5
Ik heb heel veel gehad aan de sessies en ik ben blij dat ik mijn communicatie vaardigheden heb kunnen verbeteren in de praktijk. Mochten wij een communicatie trainer nodig hebben bij mijn nieuwe bedrijf zal ik jou zeer zeker aanbevelen.
Training + coaching
Jan
Docent/Stage begeleider
5/5
- Bekende zaken vanuit een andere invalshoek benaderen - Blijft enthousiast - Actie - Door middle van intro ‘inkopper direct de aandacht
Module: Gesprekstechnieken & Module: Netwerken