Hospitalitytraining
- home
- Front Officetrainingen
- Hospitalitytraining
Hospitalitytraining
Een tevreden gast, daar doe je het allemaal voor wanneer je werkt in de hospitalitybranche of als je vanuit jouw functie een ontvangstfunctie hebt. Tijdens de training leer je je bewust te worden van je houding en gedrag. Je leert alles over de effecten die houding en gedrag hebben op je gasten/bezoek of klanten. Uiteraard hebben we het ook over communiceren. Een training in gastvrijheid is een echte must wanneer je net start als gastheer, gastvrouw, receptioniste, hospitalitymanager, horecamedewerker of een andere functie waarbij een gastvrije ontvangst tot jouw takenpakket behoort. Ook zijn er trainingen beschikbaar voor ervaren receptionist(e)/gastheren/vrouwen om hen na jaren succesvol werken een opfriscursus te geven en weer de puntjes op de ‘i’ te zetten.
Resultaat
- Je weet wat gastvrijheid inhoudt
- Je leert wie de gast is en wat zijn of haar doelen, behoeften en verwachtingen zijn
- Wat is het effect is van gastvrijheid voor de gast, het bedrijf en voor jezelf
- Je krijgt inzicht in het managen en overtreffen van verwachtingen
Keuze mogelijkheden
- Van receptioniste naar gastvrouw
- De gastvrouw is ons visitekaartje
- De ervaren receptioniste 'opfriscursus '
- Timemanagement voor recepties
- Do's en dont's
- Gastheer/vrouw ontvangst 10+
- Hoe maak je het verschil?
- Onze receptie van een 7 naar een 9