Hospitalitytraining

Training

Hospitalitytraining

Een tevreden gast, daar doe je het allemaal voor wanneer je werkt in de hospitalitybranche of als je vanuit jouw functie een ontvangstfunctie hebt. Tijdens de training leer je je bewust te worden van je houding en gedrag. Je leert alles over de effecten die houding en gedrag hebben op je gasten/bezoek of klanten. Uiteraard hebben we het ook over communiceren. Een training in gastvrijheid is een echte must wanneer je net start als gastheer, gastvrouw, receptioniste, hospitalitymanager, horecamedewerker of een andere functie waarbij een gastvrije ontvangst tot jouw takenpakket behoort. Ook zijn er trainingen beschikbaar voor ervaren receptionist(e)/gastheren/vrouwen om hen na jaren succesvol werken een opfriscursus te geven en weer de puntjes op de ‘i’ te zetten. 

Resultaat

Keuze mogelijkheden

Vera
Algemeen medewerker
5/5
Verhelderend, erg leerzaam, relaxte sfeer. Voelt als een nieuwe fase in mijn leven.
Sollicitatie training
Anoniem
Planning en Plaatsing - Dynamo
5/5
Spannend en ik vond Disc heel bijzonder, een goede confrontatie. Positieve dag en wist niet dat er zo veel verschillende type mensen zouden zijn.
DISC training
Jacob
Webdesigner
5/5
Deze training had ik eerder moeten volgen. Bedankt voor de inzichten
Leiderschap