Hospitalitytraining

Training

Hospitalitytraining

Een tevreden gast, daar doe je het allemaal voor wanneer je werkt in de hospitalitybranche of als je vanuit jouw functie een ontvangstfunctie hebt. Tijdens de training leer je je bewust te worden van je houding en gedrag. Je leert alles over de effecten die houding en gedrag hebben op je gasten/bezoek of klanten. Uiteraard hebben we het ook over communiceren. Een training in gastvrijheid is een echte must wanneer je net start als gastheer, gastvrouw, receptioniste, hospitalitymanager, horecamedewerker of een andere functie waarbij een gastvrije ontvangst tot jouw takenpakket behoort. Ook zijn er trainingen beschikbaar voor ervaren receptionist(e)/gastheren/vrouwen om hen na jaren succesvol werken een opfriscursus te geven en weer de puntjes op de ‘i’ te zetten. 

Resultaat

Keuze mogelijkheden

Anoniem
De Groot en Slot
5/5
Eyeopeners, dingen sluipen erin dus weer even to the point. Zeer leerzaam. Een levendige cursus met goede voorbeelden, ik ga er zeker iets mee doen!
Receptie training
Sjaan
Rabobank - Commercieel Ondersteuner Particulieren
5/5
Een training van Banning is zeer leerzaam en geeft het met ontspanning!
Telefoon training
Ellen
Receptioniste
5/5
Gekozen voor een training; "Opfriscursus" Engelse conversatie klantgericht. Ik heb deze 2 ochtenden met Amber als heel fijn ervaren. Ik ben veel zelfverzekerder geworden om een gesprek in het Engels aan te gaan. Het is erg fijn dat deze training speciaal gericht op mijn werkzaamheden is geweest. Ik pas alles dagelijks toe.
Opfris cursus Engels