Hospitalitytraining

Training

Hospitalitytraining

Een tevreden gast, daar doe je het allemaal voor wanneer je werkt in de hospitalitybranche of als je vanuit jouw functie een ontvangstfunctie hebt. Tijdens de training leer je je bewust te worden van je houding en gedrag. Je leert alles over de effecten die houding en gedrag hebben op je gasten/bezoek of klanten. Uiteraard hebben we het ook over communiceren. Een training in gastvrijheid is een echte must wanneer je net start als gastheer, gastvrouw, receptioniste, hospitalitymanager, horecamedewerker of een andere functie waarbij een gastvrije ontvangst tot jouw takenpakket behoort. Ook zijn er trainingen beschikbaar voor ervaren receptionist(e)/gastheren/vrouwen om hen na jaren succesvol werken een opfriscursus te geven en weer de puntjes op de ‘i’ te zetten. 

Resultaat

Keuze mogelijkheden

Anne
Teammanager
5/5
Carine houdt mensen een spiegel voor, laat men inzien wat sterke en verbeterpunten zijn. Carine is duidelijk en neemt geen blad voor de mond. Een fijne persoon om samen mee te werken, die veel plezier in haar werk uitstraalt naar cursisten wat een positieve werking heeft tijdens de sessies.
Training & coaching
Derya
Receptioniste/Telefoniste
5/5
Fijne bevestiging gekregen en de puntjes op de i gezet. Omgaan met weerstand lijkt mij een goede volgende stap.
De gastvrouw is het visitekaartje
Rosanne
Secretaresse
5/5
Carine is direct, oplossend gericht en leert je veel over jezelf en je gewoontes 🙂
Training Professioneel communiceren