Receptietraining

Training

Receptietraining

Je bent het aanspreekpunt voor klanten en het visitekaartje van je organisatie. Bij deze representatieve spilfunctie komt veel kijken. Hoe kom je over bij je klanten? Aan wie moet je voorrang geven: de bezoeker of de telefoon? Hoe ga je om met emoties van klanten? Hoe houd je een frisse blik i.p.v. te reageren op de automatische piloot? Hoe bewaar je het overzicht in piekuren? In deze training leer je op professionele wijze klanten te ontvangen en (telefonisch) te woord te staan, zodat je je organisatie op representatieve wijze vertegenwoordigt. Deze training wordt op maat geschreven voor starters, jong professionals en receptionistes met jarenlange ervaring. 

Resultaat

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Programma

Nicolette
Sekondant - Gastvrouw
5/5
Ik vind dit een leuke en spontane training en als je iets niet begrijpt duidelijke toelichting door praktijk voorbeelden.
Coaching on the job
Maarten
Manager Sales
5/5
Super zinvolle dag, bedankt Amber, veel goede tips en tricks.
Presentatie training
Marjolein
Career Development Centre HR
5/5
Carine verzorgt voor de Universiteit Twente de cursus Klantgericht Communiceren sinds 2013 tot grote tevredenheid. De cursisten zijn erg enthousiast over haar persoonlijke en enthousiaste aanpak. Zelf ben ik erg blij met haar snelle en effectieve manier van zaken regelen en afspraken goed nakomen. Kortom, ik hoop dat we nog heel lang met Carine mogen samenwerken op de UT.
Training/Coaching Klantgericht Communiceren