Receptietraining

Training

Receptietraining

Je bent het aanspreekpunt voor klanten en het visitekaartje van je organisatie. Bij deze representatieve spilfunctie komt veel kijken. Hoe kom je over bij je klanten? Aan wie moet je voorrang geven: de bezoeker of de telefoon? Hoe ga je om met emoties van klanten? Hoe houd je een frisse blik i.p.v. te reageren op de automatische piloot? Hoe bewaar je het overzicht in piekuren? In deze training leer je op professionele wijze klanten te ontvangen en (telefonisch) te woord te staan, zodat je je organisatie op representatieve wijze vertegenwoordigt. Deze training wordt op maat geschreven voor starters, jong professionals en receptionistes met jarenlange ervaring. 

Resultaat

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Programma

Marjolein
Career Development Centre HR
5/5
Carine verzorgt voor de Universiteit Twente de cursus Klantgericht Communiceren sinds 2013 tot grote tevredenheid. De cursisten zijn erg enthousiast over haar persoonlijke en enthousiaste aanpak. Zelf ben ik erg blij met haar snelle en effectieve manier van zaken regelen en afspraken goed nakomen. Kortom, ik hoop dat we nog heel lang met Carine mogen samenwerken op de UT.
Training/Coaching Klantgericht Communiceren
Hans
Front office medewerker
5/5
Verhelderende cursusdag, veel geleerd uitstekende begeleiding.
Hospitality voor front office medewerkers
Joke
Secretaresse
5/5
Dank jullie wel voor deze mooie dag! Goed verzorgd en een uitstekende trainster. Ik heb al veel van dit soort dagen meegemaakt maar Carine overtreft elke andere trainer. Wow, wat kan zij goed rollen spelen zeg. Ik kan vrij veel situaties goed aan maar zij wist echt even je zwakke plekken aan te raken. Ook het teamgevoel ontstond al snel, alsof wij elkaar al jaren kennen. Groetjes en nogmaals mijn dank.
Open training sollicitatie training