Mystery calls- & visits

Training

Mystery calls- & visits

Wil je weten hoe je team functioneert? Of wil je zelf toetsen hoe stressbestendig of probleemoplossend je bent?  Door het plegen van mystery calls en/of visits krijg je een goed beeld hoe klantgericht er gereageerd wordt. Dit kan op individuele basis, of middels een evaluatiescan als team. Vaak is deze meting een onderdeel van de training en worden de resultaten gebruikt als input. Niet om collega’s te veroordelen maar om van te leren, hen een spiegel voor te houden en om hen bewust te maken hoe zij over (kunnen) komen op anderen. Kortom: er wordt duidelijk wat er organisatiebreed nodig is om een goed visitekaartje te zijn, klantgericht te communiceren en hoe je jezelf het beste kan presenteren.

Resultaat

Klant beleving

VAN EEN ‘6’ NAAR EEN ‘8’   OF   VAN EEN ‘8’ NAAR EEN ’10+’

Meten is weten....

Merel
Payroll specialist
5/5
Vaak weet je van jezelf wel wat verbeter punten of hoe je een situatie anders aan had kunnen pakken. Alleen toch verander je dit niet. Ik had echt iemand nodig die een ‘spiegel‘ is en de vinger op de zere plek legt. Dit is precies wat er bij deze coaching gebeurde. Het is fijn dat een onafhankelijk persoon die jou niet of nauwelijks kent, jou leest en waar nodig precies weet waar jouw verbeterpunten liggen. Ook als je een conflict of een discussie hebt kan dit er voor zorgen dat je ook beter de hele situatie kan relativeren en je er anders naar gaat kijken.
Gesprekstechnieken & Coaching on the job
Loeka
Stek Advocaten - Receptioniste
5/5
Erg leerzaam, professioneel en erg leuk.
Het visitekaartje
Roland
Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier - Technisch Adviseur Ingenieursbureau
5/5
Er wordt een spiegel voor gehouden, hoe reageer ik eigenlijk als ik te maken krijg met een lastig of opdringerig persoon. Door het oefen met rollenspellen worden de valkuilen goed zichtbaar, dit is soms wel confronterend. Met de tips van de trainers ben ik beter voorbereid, zijn moeilijke gesprekken beter te voeren en escaleren ze niet.
Omgaan met agressie en weerstand