Receptietraining

Training

Receptietraining

Je bent het aanspreekpunt voor klanten en het visitekaartje van je organisatie. Bij deze representatieve spilfunctie komt veel kijken. Hoe kom je over bij je klanten? Aan wie moet je voorrang geven: de bezoeker of de telefoon? Hoe ga je om met emoties van klanten? Hoe houd je een frisse blik i.p.v. te reageren op de automatische piloot? Hoe bewaar je het overzicht in piekuren? In deze training leer je op professionele wijze klanten te ontvangen en (telefonisch) te woord te staan, zodat je je organisatie op representatieve wijze vertegenwoordigt. Deze training wordt op maat geschreven voor starters, jong professionals en receptionistes met jarenlange ervaring. 

Resultaat

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Programma

Nilgün
Klantenteam adviseur
5/5
Ik heb de trainingen van Carine als superfijn ervaren en zou het iedereen aanraden!
Training/Coaching
Laura
Teammanager - Cordaan
5/5
Mij is de spiegel goed voorgehouden! Ik weet nu waar ik blij van word en wat mij energie geeft, maar ook wat ik los kan laten, waar ik wel/geen invloed op heb en hoe ik daar mee om kan gaan. Conclusie: Ik heb meer zelfvertrouwen en daarmee zelf de touwtjes in handen!
Persoonlijke coaching
Marjolijne
Hostess- Receptioniste
5/5
Goed inzichten en blinde vlekken naar de oppervlakte gekomen. Werk al jaren maar het was zeer verhelderend.
Ik ben het visitekaartje