Hospitalitytraining

Training

Hospitalitytraining

Een tevreden gast, daar doe je het allemaal voor wanneer je werkt in de hospitalitybranche of als je vanuit jouw functie een ontvangstfunctie hebt. Tijdens de training leer je je bewust te worden van je houding en gedrag. Je leert alles over de effecten die houding en gedrag hebben op je gasten/bezoek of klanten. Uiteraard hebben we het ook over communiceren. Een training in gastvrijheid is een echte must wanneer je net start als gastheer, gastvrouw, receptioniste, hospitalitymanager, horecamedewerker of een andere functie waarbij een gastvrije ontvangst tot jouw takenpakket behoort. Ook zijn er trainingen beschikbaar voor ervaren receptionist(e)/gastheren/vrouwen om hen na jaren succesvol werken een opfriscursus te geven en weer de puntjes op de ‘i’ te zetten. 

Resultaat

Keuze mogelijkheden

Erwin
Manager Financiële Administratie
5/5
De medewerkers van mijn afdeling kwamen super enthousiast terug van de trainingsdag. Door de persoonlijke coaching zien we de kwaliteit van de telefoongesprekken echt verbeteren.
Team training
Marja
Klantenteam adviseur
5/5
Goede training want veel geleerd. Fijne kleine groep. Praktijksituaties met duidelijke feedback. Goed naar elkaar luisteren en reacties was prettig.
Communicatie en hospitality skills
Pascalle
Payroll Specialist
5/5
Carine heeft mij niet alleen gecoacht op communicatief vlak, maar ook persoonlijk. Zelfs als ze je nog niet heel goed kent, weet ze de juiste dingen te zeggen en je aan het denken te zetten. Haar sessies hebben mij geholpen bewuster te worden van de dingen die ik zeg en doe, maar vooral hoe dat overkomt op anderen. Ik vond de bijeenkomsten met haar ontzettend waardevol.
Coaching on the job