Mystery calls- & visits

Training

Mystery calls- & visits

Wil je weten hoe je team functioneert? Of wil je zelf toetsen hoe stressbestendig of probleemoplossend je bent?  Door het plegen van mystery calls en/of visits krijg je een goed beeld hoe klantgericht er gereageerd wordt. Dit kan op individuele basis, of middels een evaluatiescan als team. Vaak is deze meting een onderdeel van de training en worden de resultaten gebruikt als input. Niet om collega’s te veroordelen maar om van te leren, hen een spiegel voor te houden en om hen bewust te maken hoe zij over (kunnen) komen op anderen. Kortom: er wordt duidelijk wat er organisatiebreed nodig is om een goed visitekaartje te zijn, klantgericht te communiceren en hoe je jezelf het beste kan presenteren.

Resultaat

Klant beleving

VAN EEN ‘6’ NAAR EEN ‘8’   OF   VAN EEN ‘8’ NAAR EEN ’10+’

Meten is weten....

Amber
Acteur en Senior trainer
5/5
Energiek, direct, effectief en op maat! Altijd een feest om samen te werken met Banning Trainingen.
Training & coaching & samenwerking
Daniël
Werkplekbeheerder - Universiteit Twente
5/5
Een leerzame cursus. ‘Geef een cadeautje’ blijft mij bij.
Klantgerichte communicatie
Pascalle
Payroll Specialist
5/5
Carine heeft mij niet alleen gecoacht op communicatief vlak, maar ook persoonlijk. Zelfs als ze je nog niet heel goed kent, weet ze de juiste dingen te zeggen en je aan het denken te zetten. Haar sessies hebben mij geholpen bewuster te worden van de dingen die ik zeg en doe, maar vooral hoe dat overkomt op anderen. Ik vond de bijeenkomsten met haar ontzettend waardevol.
Coaching on the job