Mystery calls- & visits

Training

Mystery calls- & visits

Wil je weten hoe je team functioneert? Of wil je zelf toetsen hoe stressbestendig of probleemoplossend je bent?  Door het plegen van mystery calls en/of visits krijg je een goed beeld hoe klantgericht er gereageerd wordt. Dit kan op individuele basis, of middels een evaluatiescan als team. Vaak is deze meting een onderdeel van de training en worden de resultaten gebruikt als input. Niet om collega’s te veroordelen maar om van te leren, hen een spiegel voor te houden en om hen bewust te maken hoe zij over (kunnen) komen op anderen. Kortom: er wordt duidelijk wat er organisatiebreed nodig is om een goed visitekaartje te zijn, klantgericht te communiceren en hoe je jezelf het beste kan presenteren.

Resultaat

Klant beleving

VAN EEN ‘6’ NAAR EEN ‘8’   OF   VAN EEN ‘8’ NAAR EEN ’10+’

Meten is weten....

Suzan Greve
Payroll Specialist bij Tentoo
5/5
Carine kijkt altijd verder en zegt de juiste dingen op het juiste moment, Ze geeft mooie inzichten waar je zelf niet op zou komen. Kortom, ik heb er super veel aan gehad op zowel zakelijk als persoonlijk vlak. Enorm bedankt!!!
Persoonlijk Leiderschap
Angelique
Servicedesk adviseur
5/5
Training & coaching: Trainingen waren heel divers, confronterend. Omdat de trainingen in groepsverband werden gegeven, kreeg je ook eeninzicht in visies en overtuigingen van je collega’s. Dat resulteerde vaak in begrip en een nieuwe view naar elkaar toe. Coaching: de coachingsmomenten, waren niet zoals je ze op tv ziet. Heel zweverig en a la Emile Ratelband. Ze waren echt gericht op je werkzaamheden, maar vooral gericht op je groei als mens zijnde. Waren ze altijd “ leuk” ? Nee! Maar waren ze altijd waardevol? Ja! Jouw kracht en skills als coach zijn echt uitzonderlijk. Je aanpak is echt op maatgemaakt. Je trekt geen kant en klare script uit je tas, die je toepast bij een ieder. Je kijkt puur naar waar staat iemand nu en waar kan hij/zij naar toe groeien. Chapeau, dit is super waardevol en ons bedrijf heeft met jou echt goud in handen. Dankjewel voor alle effort, tijd en liefde die je in onze sessies hebt gestoken. Het leven is een feestje! Je moet alleen zelf de slingers ophangen.
Communicatie training & coaching
Diana
Deltasafe - Beveiliger
5/5
Hele positieve leerzame training, een echte eye-opener. Een aanrader voor iedereen!
Training Veiligheid & Hospitality