Weerstand & agressie in communicatie

Training

Training 'omgaan met weerstand en agressie'

Een training om de veiligheid binnen de organisatie op scherp te zetten, juist te toetsen of een combinatie te maken tussen gastvrij optreden en veiligheid te waarborgen. Tegenwoordig heeft een medewerker vaker te maken met verbaal geweld aan de telefoon of aan de balie. Een gastheer of gastvrouw is opgeleid om als een havik de frontoffice te bemensen en veiligheid te waarborgen. Om hen te ondersteunen in het omgaan met verschillende klant typen en hen hun persoonlijke grens op te laten zoeken zijn deze trainingen ontwikkeld. Afdelingen zoals: burgerzaken, klantcontact, beveiliging, klant advies, frontoffice, geven aan zich zelfverzekerder te voelen na deze training en het klantcontact verbeterd is.    Tijdens deze training werken wij met een ervaren trainingsacteur.

Resultaat

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Programma onderdelen

Ira
Adviseur particulieren bij Rabobank DenHaag
5/5
Veel geleerd en vooral heel erg leuk!
Communicatie training
Trudy
Receptioniste/telefoniste
5/5
Zeer leerzaam, duidelijk en to the point, ontzettend leuke trainer.
Open inschrijving training Haarlem
Indra
Teamleider
5/5
Collega's herkenden zichzelf in de training en dat maakte dat het slim was om calls en visits te plegen voorafgaand aan de training. Weerstand voorkomen en het team hechter geworden al na 1 dag en de coaching moet nog komen.
Mystery calls, visits en klantgericht communiceren training