Teamleden

Teamlid

Over Carine

Carine Banning

Na verschillende functies als sport reisleidster, intercedente, vestigingsmanager, regiomanager en reïntegratie trainster ontdekte ik in 2007 dat het vak van communicatietrainster op mijn lijf is geschreven. Ik sta open voor de meest uiteenlopende trainingsvragen binnen alle branches en vind het belangrijk tijd te nemen voor mijn klanten. En zo divers als ons aanbod zijn onze doelgroepen waaronder accountmanagers, receptionisten, teamleiders, techneuten, servicemedewerkers, gastvrouwen en heren, catering medewerkers, secretaresses, chauffeurs, algemeen medewerkers, horecamedewerkers, financieel specialisten, vertegenwoordigers, verpleegkundigen, beveiligers en managers. Omdat communicatie een vak apart is en persoonlijke ontwikkeling de mens en het bedrijf ten goede komt is Banning Trainingen opgericht om iedereen op maat te trainen en coachen.

Visie Banning Trainingen

Als trainer en coach werk ik samen met mijn team aan de opzet, inhoud en uitvoer van opleidingstrajecten, waarbij communicatie en klantcontact centraal staan. Heel gedreven faciliteren en stimuleren wij de ontwikkeling van mensen. Vanaf de inventarisatiefase van opleidings- en ontwikkelingstrajecten tot en met de borging. Met een veelzijdige blik worden de behoeften van zowel het management als de medewerker vertaald naar een concreet opleidingsadvies dat met veel enthousiasme wordt geïmplementeerd. Tips die direct toepasbaar zijn in de praktijk, zodat klanten en collega’s acuut het verschil merken en jij niet harder hoeft te werken alleen slimmer. In de afgelopen jaren heb ik een uitgebreide portfolio en een stevige relatie met mijn opdrachtgevers opgebouwd. Sleutelwoorden hierbij zijn daadkracht, reflectie, humor en samen naar resultaat!

Benieuwd wat wij voor jou of je team kunnen betekenen? Neem gemakkelijk contact met ons op om alle mogelijkheden te bespreken!