Over Carine


Carine Banning

Na verschillende functies als intercedente, vestigingsmanager, regiomanager en reïntegratietrainster ontdekte ik in 2007 dat het vak van communicatietrainster op mijn lijf is geschreven. Ik sta open voor de meest uiteenlopende trainingsvragen en vind het belangrijk tijd te nemen voor mijn klanten. En zo divers als ons aanbod zijn onze doelgroepen waaronder accountmanagers, receptionisten, teamleiders, servicemedewerkers, gastvrouwen en heren, cateringmedewerkers, secretaresses, chauffeurs, horecamedewerkers, vertegenwoordigers, verpleegkundigen, beveiligers en managers. Omdat communicatie een vak apart is en persoonlijke ontwikkeling de mens en het bedrijf ten goede komt is Carine Banning Trainingen opgericht!

Visie Carine Banning Trainingen

Als trainer en coach werk ik samen met mijn team aan de opzet, inhoud en uitvoer van opleidingstrajecten, waarbij communicatie en klantcontact centraal staan. Heel gedreven faciliteren en stimuleren wij de ontwikkeling van mensen. Vanaf de inventarisatiefase van opleidings- en ontwikkelingstrajecten tot en met de borging. Met een veelzijdige blik worden de behoeften van zowel het management als de medewerker vertaald naar een concreet opleidingsadvies dat met veel enthousiasme wordt geïmplementeerd. Direct toepasbaar in de praktijk, zodat klanten en collega’s acuut het verschil merken. In de afgelopen jaren heb ik een uitgebreide portfolio en een stevige relatie met mijn opdrachtgevers opgebouwd. Sleutelwoorden hierbij zijn daadkracht, reflectie, humor en samen naar resultaat!

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact met ons op!